Come and hike with me through the photos in the magical place in New Zealand, called Abel Tasman Coast track. Blessed with a mild climate, golden beaches and lush coastal native bush, the Abel Tasman Coast Track has it all. It is one of the greatest walks in New Zealand (amongst the nine) and it is named after Abel Tasman, who in 1642 became the first European explorer to sight New Zealand and who anchored nearby in Golden Bay. The most noticeable features of this park are the golden sandy beaches, the fascinating rocky outcrops (mainly granite but with a scattering of limestone and marble) and the rich, unmodified estuaries.

Tule avasta minuga läbi fotode ühte ilusaimat paika Uus Meremaal- Abel Tasmani rannikuäärtset rahvusparki, mis on nime saanud maadeavastaja Abel Tasman’i järgi. Matkamine on ääretult populaarne siinkandis ja matkamisvõimalusi on siin riigis väga palju. Me avastasime maagilist rannikurada, mis on üks suurtest kõndidest üheksa seast, see tähendab, et üks ilusamaid radu Uus-Meremaal. Igal rajal on oma nišš, seda rada iseloomustavad kõige paremini kuldsed liivad, sinine ookean ja maaliline rannikuäär. Lisaks ööbimine otse rannaliival, tähistaeva all, lainemüha uinutamas magama. Ahmisime endasse hingematvaid päikeseloojanguid ja ärkasime soojendava päikesetõusuga.
Igaüks saab valida endale täpselt meelepärased rannad, vahemaad ja transpordi matka läbimiseks. Matka saab kombineerida ka kajakkidega, kui näiteks jalad enam ei kanna, aga kätes jõudu tundub jaguvat. Kajakkid on kõige parem võimalus ka vee-eluga tutvumiseks. Randade vahel sõidavad lisaks veetaksod (sest kuidagi on vaja saada alguspunkti tagasi). Meie otsustasime läbida kõige kuulsama pikkuse ehk 3 päevase jalgsimatka, mis kokku oli 50 km. See piirkond on õnnistatud aastaringse pehme kliimaga, meie matkasime seal talvehakul, kus kõrghooaeg turistide seas oli juba läbi saanud, kuid üksikuid hunte, nagu meie, jagus täpselt parasjagu, et tunda nagu oleks sattunud üksikule saarele ja et kõik need rannad kuuluvad ainult meile!